Sköna dagar

Flera kvällar på floden har det blivit. Det är ju så roligt! Och vackert! Häromdagen vågade jag prova wakeboard och jag är sjukt stolt att jag övervann rädslan för vattnet. Eller jag är inte rädd, jag tycker bara det är väldigt äckligt med grumligt vatten där man inte har en aning om vad som är på botten. Jag tog mig upp på andra försöket, nästan på första. Idag var det sebastians tur. Han har åkt förut det syntes, lattjade och hade sig. Även Sofie, Matilda och barnen har åkt! Barnen älskar det! Idag hade vi med oss middag som vi åt på båten i solnedgången. 

Så igår va ju Matildas sista kväll. Men hon råkade boka en ny biljett hem på måndag istället. Helgen här lockade för mycket, vilket vi alla är otroligt glada för! Vi firade genom att gå ut och käka lunch på ett mysigt ställe. Quinoasallad med halloumi, avokado, pocherat ägg och mandel mm blev det för min del! 

Några fler från igår:
(null)

(null)

(null)


Och idag:


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0