Om jag ändå..

Om jag ändå hade typ 10 resväskor att ta hem härifrån. Hade shoppat varje dag! Idag var jag och barnen en sväng för att kolla skor. Theo fick nya svarta sneakers för 65:-, Ellis fick snygga vita mjukare skor för 50;- en pyjamas i jättefin kvalitet för 70:- och en massa pysselböcker inför resorna framöver. Det finns verkligen fynd att hitta! Lova valde en klänning till mig för nån vecka sen. 35:- kostade den 😂 såklart finns det massa dyrt också men man kan hitta guldkorn billigt. Såklart har jag köpt en underbar vintermössa till Ellis. En mössa till skadar inte. En finklänning till mig, hoppas bli inbjuden på festligheter eller kanske bröllop så jag får använda den bara 🙈 Sebastian har köpt snygga vita sneakers för 150:- med mera med mera.  Imorgon när tuppen gal åker vi mot adelaide och förmidligen mera shopping! Får visa bilder när jag kommer ihåg att fota sakerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0