Helg

Nu är det helg igen. Galet. Lite ångest. Tiden bara rinner iväg ju?! Sebastian skulle kommit hem onsdag kväll först. Det slutade med att han åkte från Melbourne på torsdag till en annan stad där han mötte upp Adam och åkte till Canberra. Dom va framme mitt i natten och skulle tälta. Det slutade med att dom tog sina två sovsäckar och sov på marken under bar stjärnhimmel. Tills en possum väste precis brevid dom. Så dom sov i bilen.. Adam hämtade hem sin älskade motorcykel och hem kom dom mitt på dagen på fredagen. 

Sebastian fyllde år torsdag så vi firade med en tacosmiddag fredag kväll, med mint-oreo-cheesecake till efterrätt 😍 av barnen fick han ett halvkilo m&m på roadtripen, av Sofie en hårprodukt och en klippning och av mig en plånbok. 

Idag har det åskat och regnat. Vi har hängt hos "the Jody" (som Theo säger) tillsammans med Adams bror och svägerska. Imorgon hoppas jag vi ska ut och käka lunch på nåt mumsigt ställe. Sen är de påskveckan liksom. Planera packning inför resan. 

Ps, Ellis ställer sig upp mot allt. Hela tiden. Imorgon ska jag se om det finns nån hjälm att köpa. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0