Bröllop

Oj här ekar det tomt! Förlåt, det har varit så fullt upp!

Bröllopet: det var såå roligt!! Vädret var perfekt, det var god mat och alla var glada och hade roligt. Lokalen var väldigt vacker och låg precis vid floden. Sofie var maid of honor så hon var där innan oss och satt vid honnörsbordet, men vi andra satt tillsammans och med andra roliga människor som jag inte träffat innan. Det blev ju några glas vin får jag ju erkänna, så det blev fnittrigt och glatt. Skrattade så jag fick ont i magen. Ett par vi satt med var Såå roliga och vi hittade verkligen varandra. Det blev dans och dansa gjorde vi ända tills de stängde. Fötterna skavde och hela jag var öm dagen efter men det var det värt! Lägger ut några bilder från bröllopet och imorgon ska jag skriva om våran helg i Melbourne!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0