Test

Idag provar jag lägga Ellis i spjälsängen för första gången för natten. Det har inte varit nån idé innan. När han va riktigt liten behövde jag ha honom nära (i babynest) för att ha koll på hans andningsuppehåll och hostattacker. Nu det senaste har han ju vaknat 20ggr per natt och då är de ingen idé att hålla på o lyfta i och ur honom. De två senaste nätterna har varit okej, så jag chansar och ser vad som händer. Han har också fått en ny medicin som jag ska hämta ut imorgon. En som lägger sig som ett lock på hans magmun och förhindrar att magsyran läcker upp. Det ska bli spännande att se om det får nån effekt på natten!

Ikväll har vi myst hos Bahar. Ätit middag och druckit te och bara pratat ❤️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0