Sömnlöshet

Inatt vaknade Ellis som alltid hur många gånger som helst. Mitt i dimman av vaken och dröm hör jag hur nån hulkar från andra rummet. Det var lova som spydde ner hela sin säng, golvet, mattan och allt däremellan. Stackaren hade inget kvar i magen tillslut. Sebastian var mer död än levande idag. Han fick ta Ellis när jag tränade 8-10 imorse, sen sov han till 14.30. Såklart, han är ju lite snorig också så han känner sig som att världen går under. Lova mår iallafall bättre idag, pigg och matglad. 

Funderar på att ringa Bvc och prata med dom, Ellis sömn är inte normal. Men å andra sidan är det en biverkning av hans sjukdom tyst reflux, så jag lär ju inte få fler svar än så.
Imorgon lägger jag upp lite tankar kring resan, framförallt Bali. Australien få vi ta som det kommer, annars stressar jag ihjäl mig om jag ska försöka detaljplanera det. 

Tur han är söt den lilla skiten 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0