Mer gammalt

Idag fick jag ett infall och åkte ner till ett fullbokat bodypump-pass på 60min. Som tur var så var någon sen att checka in så jag fick en plats. Alla mina träningskläder låg i tvätten så jag fick försöka med mina gamla snyggingar, som jag använde när jag var som mest vältränad. Och dom passade! Visst hänger de över lite i midjan eftersom dom är något tajta, men de syns ju inte när man har tröja över. Älskar dom verkligen!

I helgen har vi också gjort ett ryck och grejat lite hemma. Fogat runt diskhon och längs med diskbänken (mamma nu är du väl nöjd?), det var ju ändå bara 5 år sedan vi byggde köket! Satt lite lister och små detaljer som stört. Rensade även klädkammaren, vilket var riktigt skönt! Älskar att rensa. Ut med gammal skit som aldrig används! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0