Målet

Januari. Vilken hets det är på gymmet! Alla är där och passen bokas upp snabbt. Mitt mål är att gå ner till 60kg. Jag vägde typ 57 när vi var i Thailand 2014/2015 så 60 känns ganska rimligt. När januari började vägde jag 64,1. Nio dagar in väger jag nu 62.8. Jag tränar spinning tisdag, bodypump torsdag och HIIT + spinning lördag. Tre dagar i veckan alltså. Jag känner att mina magmuskler är på väg tillbaka efter graviditeten, men det är mycket hud som täcker dom. Naveln ser ut som en bombkrater. I övrigt mycket lös hud som jag hoppas kunna träna bort lite av iallafall. I vissa smickrande ljus (se nedan) så tittar dom fram, men i andra ljus syns mest bristningar och hud. Kan man beställa lite snällt ljus hela bikini säsongen?

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0