Fredagsmys

Idag blev vi bjudna på middag hos Carl Sofia och Sigrid. Så mysigt! Barnen leker så bra, även om dom är lite brötiga och uppspelta ibland. Efter en mumsig middag med perfekt tillagad färsk lax, potatis och citronsås, följt av fruktsallad och glass avslutade barnen uppe framför tvn med lite chips och godis. När vi spionerade från trappan så satt dom och myste tillsammans. Sigrid i theos knä. Gullrumpor! Imorgon ska dom åka skridskor ihop. 

Idag har jag börjat packa lite smått. Plockat fram barnens sommarkläder, sorterat och försökt lista ut hur många som behövs av varje. Idag kom också en beställning med shorts till Sebastian och en bikini till mig. Väldigt nöjd att ha den att byta med min vanliga! Jag är inte så förtjust i djurprint egentligen men denna va så skön!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0