En kväll med vänner

(null)


Idag kidnappade jag och Louise en lite förvånad Jennie. Tiden finns allt för sällan att umgås, och nu åker vi om några dagar så vi behövde passa på. Med hjälp av Mamma och Gabriel bland annat, så fixades barnpassning och annan logisktik. Gothia towers skyroom var bokat, så Jennie fick duscha och packa sin övernattningsväska. Vi checkade in och dukade upp med bubbel, jordgubbar, chips och massa choklad till fin utsikt. 
(null)


Sen bar det av ner på stan för middag på Magazzino. Herregud så gott! Trerätters med rödvin. Till förätt åt jag en buffelmozzarella med tomater, basilika och olja o annat gottit. Huvudrätt blev en svamprisotto med bräserad kalvhögrev med parmesanflarn och tryffelolja och till efterrätt en creme brulé. Så mycket har jag inte ätit på länge, och det känns i magen kan jag säga!

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0