Dag med vän

Idag har vi hängt med Jenny och hennes lilla Ester. Det skiljer 2.5 månad på henne och Ellis. Det är så mysigt att ha nån som är nästan jämngammal och följa utvecklingen. Ellis var väldigt intresserad av att klappa och dra i hennes hår 😍 6,5km promenad promenad blev det, kaffe, lite matigt och en massa prat. Nu ses vi inte på några månader. Usch det känns tråkigt! 

Dagens blunder: göra smet till bananpannkakor samtidigt som man pratar = cayenne istället för kanel i smeten. Jag blev något förvånad när det brände till och hettade av smaken. Inte helt äckligt konstigt nog, men tur jag inte öste i ännu mer! 

Alltså kolla in onepiecen Ellis fick ❤️

(null)


Hålla handen ❤️ (null)



Nu måste jag sova, klockan ringer 7.15 för att gå till gymmet! Ingen rast ingen vila. Imorgon tänkte jag ta på några av mina byxor som är alldeles för små och fota. Sen blir målet att komma i dom igen. Har alldeles för många såna! Däremot kom jag i ett par av mina jeans idag för första gången på länge. Några kilo till så har jag en flyttlåda kläder på vinden som kan börja passa igen 😬

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0