Boende gili T

Så här kommer sista boendet vi bokat. Det blev på
Gili T istället för Gili Air. Där finns mer att göra, och de andra öarna är bara en båttur bort så dom kan vi ju åka till ändå! Jag är ju lite kräsen vad gäller hotell. Jag klarar inte av när det är ofräscht, speciellt sängar och toaletter. Jag får panik helt enkelt. Sebastian är tvärt om tyvärr. Han skulle helst sova så enkelt och jordnära som möjligt. Viljornas kamp. På gili finns många hotell och många billiga hotell. Men inte många som jag klarat av. Därför blev det egen villa med egen pool. Barnen älskade när vi hade det i Thailand, jag fick sälja in det så 😬

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0