Inför sista dagen

Vilken dag jag har haft alltså! Dagen innan sista dagen. Jag har hunnit med att träffa både Sara och Jenny med respektive barn. Hos Sara blev jag överraskad med pannkakor med nutella och andra mumsiga tillbehör, och sen bubbel! Jag berättar varför en dag när jag har lite mer tid 🙈 överraskad blev jag iallafall och väldigt glad. Känner mig otroligt tacksam som träffat en så fin vän på mina äldre dagar. Hon passade dessutom Ellis i 1,5h trots att hon hade sina två små hemma. Supermom!

Efter att jag eftermiddagsfikat med Jenny och sötaste ungen i världen så blev det: Packa packa och sortera och rensa. Vet inte om jag är lite lagom extra sentimental nu när ja ska åka, men jag är så glad över vännerna jag har ❤️

Nu är ja vaken mitt i natten (eller klockan är ju faktiskt snart 06), för att Ellis precis kissat igenom och kissade i sängen när jag tog av blöjan. Nu är han pigg. 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0