Packa

Dagarna som går nu känns som en enda nedräkning. Usch. Fast vi gör det mesta av dom. Vi har riktigt mysigt jag och barnen. Vi sover så länge Ellis vill på morgonen. Ibland 7.30 ibland 10. Stora barnen går upp nån gång mellan 7 och 8, sätter sig i vardagsrummet och pysslar, spelar tv-spel eller iPad tills jag går upp. Jag är evigt tacksam att dom sköter sig så bra på morgonen annars hade jag varit ett vrak. Imorse hade dom redan ätit frukost när jag vaknade vid 9. Dom hade bytt om och gått ut för att gymnastisera. Dom övar sig att stå på huvudet och stå på händer. Lova håller också på att "göra sig smidig och vig". (Ps dom äter overnight oats med hallon varje morgon så den står färdig i kylen). 

Det har varit härligt väder senaste dagarna också. Kvällarna är ljuvliga. Vi packar och fixar på dagen sen tar vi med matsäck och åker till lekparken vid floden i kvällssolen. Underbart! Det är påsklov här nu så det är fler barn ute vilket är väldigt roligt!

Men annars så packar jag och stressar över det en del. Väskorna till Sverige ska packas och endast två väskor ska med till Bali. Det ska sorteras och väljas. Blä. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0