Dagarna

Dessa dagarna är verkligen dom skönaste på hela Bali-resan. Slappa, inga måsten och inga tider att hålla. Inga utflykter mer än till byarna på kvällarna. Äta frukost minst 1,5-2h, bada i pool hela dagarna och ta siesta mitt i. Träna på morgonen framför altanen, och ibland även på siestan. 

Ellis äter gratis så han får äta precis vad han vill. Han äter mest pasta med tomatsås men älskar att smaka på stora barnens pizza. 24h om dygnet kan vi be dom laga puréer till honom, frukt, ärtor och potatis med mera. Det är dom bitarna som verkligen visar att det är klass på detta hotellet. Idag frågade jag en städade om såna små mjölkpaket till kaffet på rummet. Det blev ett helt projekt och det letandes på hela hotellet. Tillslut kom dom och knackade med 5st som dom skramlat ihop och var nästan skamsna att de inte fanns i rummet från början. Dom såg då att en morgonrock låg på sängen, den hade jag använt 5-10min på siestan. Den skulle absolut bytas till en nystruken varm o fluffig ny en. 

Varje dag längtar jag till nästa frukost. De e Såå gott. Äter hemmagjord vegansk kokosjoghurt med massa nötter, frön, rostad müsli och frukt på. Dricker kaffe latte och whey-juice och ett enorm fat exotiska frukter. Barnen äter lite olika. Idag tog dom nygrillad panini med ost och kycklingpastrami, en våffla på jackfruit och brunt socker och som efterrätt nutellapannkaka med glass. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter och ser verkligen underbart ut!

2018-04-28 @ 18:26:16
URL: http://maarrre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0