Snart..

Alla inventeringar är avklarade äntligen! Och jag har planerat personalens semestrar, vilket även det tyngde axlarna. Nu kan jag blicka framåt.. nästan. Imorgon blir en väldigt intensiv jobbdag även den. Mycket ska hinnas med innan flyget går till Thailand. För att göra saken ännu mer komplicerad så är Sebastian överbelastad till max på jobbet. 

Han kom hem runt 21, och ska jobba hela natten. Imorgon blir det säkert samma sak. Summa sumarum = han är trött så ögonen knappt kan va öppna, och nära till gråten. Jag behöver packa och städa allt själv. Hoppas jag inte glömmer nåt, för glömsk är jag det senaste!


Dessa godbitar ska ja köpa med till barnen när vi ska vakna 03.30 på morgonen för att åka till flygplatsen. Nyhet på jobbet. Mycket goda och nyttiga. Inget tillsatt socker, endast naturligt förekommande. Finns i tre smaker, och de andra två är med rödbetor och annat mumsigt. Jätte goda! 11,95 liksom! Galet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0