Äntligen framme!

Äntligen är vi framme. En lång resa blev det med tre olika flyg och 6h taxiresa till ön. Barnen har varit såå duktiga! Inte klagat eller gnällt eller bråkat det minsta. Vi åkte med Jet airways, vilket vi tidigare inte ens hört talas om. Indiskt tror jag. Långflygningen är vi supernöjda med! Breda säten med touchskärmar i varje stol. Nysläppta filmer och spel hela resan! 

Bra mat var det också. Eller god iallafall! Middag och lunch på samma flygning, däremellan glasspinnar, snacks och hur mycket dricka man ville. 

Min svanskota mår inte så bra efter denna resan. Känns som den är bruten. Men jag har ju å andra sidan haft problem med den ända sen Theo föddes! Allt var iallafall värt det när vi kom fram till ett för oss nytt hotel på koh Chang, och blev uppgraderade till villa! Såå fin!! Jätte stor och fräsch, med egen uteplats med stor pool med vattenfall och jacuzzi. Barnen var helt i extas (och även jag). Imorgon ska vi utforska poolen och havet mer, för när vi väl kom upp ur vår egen pool var det nästan mörkt. En pad thai blev det iallafall på hotellets restaurang. Av alla pad thai jag ätit har jag aldrig fått den täckt i ett nät av stekt ägg. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0