Kaos

Imorgon ska jag skriva ett i lägg om min fina babyshower som jag överraskades med ❤


Idag: kaos!

Seb behövde köra iväg med vår ena bil för att ladda upp batteriet, så jag skulle lägga barnen. I barnens rum var kattmamma och bebisar som definitivt inte tänkt vara tysta. Pip och tjut till höger och vänster när bebisarna skulle utforska varenda vrå i rummet. Barnen kunde såklart inte sova. Alfons kommer in, Doris börjar fräsa. Lova somnar tillslut trots min frustration. T fick iPad i våran säng. Katterna släpade vi ner igen, varpå Doris bar upp dom gång på gång på gång. 

Varva ner i soffan. När klockan närmade sig midnatt gick vi upp. Säkra trappan så ingen kattbebis ramla ner på natten. T har då kissat igenom i våran säng. Av med alla lakan och madrass och bäddmadrass. Åååååh!!! Theo behövde duschas av. Doris tjuter för att bebisarna är busiga och springer runt uppe. Lova vaknar med kramp i benen. Panik och skrik. Sebastian tar med henne och åker en sväng i bilen när klockan snart är 01, och jag nattar Theo. 

Nattad och klar. Fem minuter senare: Theo vaknar av Doris tjut. 

Japp, kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0