Sorg

Har inte orkat skriva här i helgen. Har liksom inte känts viktigt. Älskade Lucas, mamma o pappas hund somnade in igår. Dom ringde från pensionatet eftersom dom är i Thailand, så jag och Sebastian fick åka dit. En stroke. Han blev så glad när vi kom och försökte resa sig. Vi fick tillsammans lyfta honom in i bilen, men han svimmade och gick in i chock av rädsla tror jag. 


Jag la mig i bagaget och låg där med honom hela vägen till blå stjärnan. Grät och klappade honom. Han vaknade till ganska fort och tillslut slappnade han av så han tillome kunde somna. In på bår på sjukhuset och sen fick han snabbt lugnande och insomningen. Han var lugn och tillfreds i slutet, med mattes tröja under huvudet när han låg i mitt knä. Kan inte skriva detta utan att bryta ihop av gråt. Älskade dumma knäppa hund va mycket sorg du har skapat. 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskade lilla Lukas! 😢❤❤

2017-01-16 @ 06:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0