Jobbig kväll

Jag har insett, fler och fler gånger att jag shoppar när jag har en dålig dag. Nät-shoppar alltså. Dagen var inte dålig, men kvällen desto kämpigare. Sebastian var ute på roligheter med sina föräldrar och syskon, medan jag och barnen var hemma. Vi såg på en film och myste framför tvn, tills det var läggdags. Då började härligheterna. 


Jag hade inte hunnit äta middag, och T ville definitivt inte sova. Sparkade, gnällde och skrek om vartannat i 1,5h. Jag stod upp brevid våningssängen i 1,5h! Svullen till tusen och ben som skrek av ilska. Jag ville också skrika av ilska. Tillslut tog jag med dom båda till våran säng och fick tillslut sövt dom. Väl nere vid tvn med benen högt, fungerade inte wi-fi kopplingen och Netflix. Skit också rent ut sagt! Så därför nätshoppade jag. Saker som jag inte kommer behöva förrän tidigast till sommaren, men vad gör väl det, då har jag något att se fram emot. Och fint var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0