Fyra år

Min älskade lilla plutt fyllde fyra år idag. Fyra hela år. Vi ställde klockan för att vakna före honom och kunna sjunga och lämna paket till nyvaken kille i sängen. Så mysigt ❤ lego, spel, mer lego, en fluga och en tröja var några av presenterna. Till frukost fick han vad han ville och till efterrätt fick han en frukostsemla. Fast han gillade inte mandelmassan. 


Vårvädret gjorde att dom kunde leka ute tills gästerna kom på kalas. En väldigt nöjd kille somnade gott efter en massa presenter, fika och lek. 

Fyra år, det är helt sjukt. Tiden har gått så snabbt samtidigt som jag knappt kan minnas när han var så liten. Han har ju aldrig varit sådär liten. Alltid stor och alltid på väg att göra bus. Fast inte bus faktiskt, mest är han klåfingrig och vill klättra på allt och pilla på allt. Hoppa och springa och aldrig vara still. Men snäll är han min lilla T. Väldigt snäll. Ett hjärta av guld har han också. Det är så lustigt för andra upplever honom nog som lite jobbig just pga att han alltid ska klättra på allt och prova allt. Man blir liksom lite gråhårig av att hålla koll på honom. Men å andra sidan är han världens snällaste och mysigaste. Han älskar att kramas och ligga o mysa i sängen på morgonen. Han berättar varje dag att han älskar mig och klappar mig i håret. Han är omtänksam och har ett stort hjärta. Att undvika socker har hjälp hans energinivå ner lite och han blir inte lika lätt uppstressad. Har han ätit socker kan han inte ens sitta stilla utan springer med benen i luften eller hoppar på stället. 

Imorgon börjar han crossfit. Min lilla kämpe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0