Ekar tomt

Förlåt här ekade det visst tomt. Flera dagar har jag tänkt skriva men det har liksom inte hunnits med. 


Vad har hänt det senaste då? Lova har tappat sin första tand. Tandfen kom med en guldpeng till hennes stora förtjusning. Tänk va stor hon blev helt plötsligt? Och bara några månader kvar tills hon börjar skolan. 

Igår kom roliga nyheter på mailen. Theo ska få åka skridskor med förskolan under ett antal tillfällen. Det kunde ju inte kommit lägligare! Han har precis lärt sig åka utan stöd och han älskar det! Lova är lite avundsjuk däremot. Älskar att barnen får göra såna aktiviteter med förskolan. Även om jag tycker lite synd om barnen som inte har skridskor, för det finns inga att låna. 

Allmänt annars så drömmer jag mig bort och hoppas kunna åka på en resa under våren. Med barnen. Men inget är klart ännu, utan än så länge är det drömmar och planer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0