Jul på Liseberg

Årets jul på Liseberg är nu avklarat. Så fint och så mysigt. Lite kallt i slutet men inte allt för farligt ändå. Lite för trötta barn också, men det gick, tillochmed utan att någon somnade i bilen hem! Jag rusade hem för att göra mig iordning vid 14-tiden, då somnade Ellis. Sen vaknade han nöjd och glad typ 17,45 på Liseberg. Får ju erkänna att jag har en ganska så snäll bebis. 

Det blev iallafall karuseller för barnen, varm choklad med grädde, alldeles för mycket spel på lyckohjulen och lite för lite vinster, låtsassnö och julkänsla. Såklart avslutades kvällen med brända mandlar, det är ett måste. Att mina systrar var med var ett stort plus. Det var några år sedan vi alla tre var hemma på jul! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Här är en bild på rufsigt men nyfärgat och fräscht hår! Theo fastnade inte på bild idag så det får bli en annan dag.
PS, Sebastian har inte sett att jag klippt av en decimeter eller ens att jag färgat det ett antal nyanser mörkare. Mysigt de där med uppmärksam man. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0