HIIT och julmys

Natten som var, var den värsta hittills. Ellis vaknade var 30e minut ledsen och gnyig. Vi vet inte vad det kan vara riktigt. Tänderna? Utvecklingsfas? Magen? Iallafall var det fruktansvärt. Snälla barn som jag har, så fick jag "sova" kvar med Ellis till 10 imorse. Vi hade ju tagit ledigt från skola och förskola för att julmysa med kompisarna. Barnen tittade på tv, byggde med lego och pysslade medan jag låg kvar uppe. 

För att vakna till lite så körde vi ett HIIT pass tillsammans jag och stora barnen när Ellis sprang runt i gåstolen. Vi la fram träningsmattor och tog på inneskor. Hög musik och intervall-appen på. Det var riktigt roligt och både jag och barnen svettades gott. Mest mage och kettlebell för mig! 

Sen myste vi hos Louise och Felix. Jennie och barnen var också där, vi åt lunch och fikade massor och sen bytte barnen julklappar vid granen. Så mysigt!! 

Kvällen avslutades med glögg och fika och klä granen hos mamma o pappa! En mycket bra dag helt enkelt!
PS Theo älskar verkligen glögg!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0