Älskade hjärta

(null)

Theo min lilla krigare. Varje dag är en utmaning. Jag får allt fler grå hår men också Såå mycket kärlek. Vi får kämpa med tålamod och med olika tillvägagångssätt för att inte det ska bli fel och uppstå konflikt, men när man får det där lilla extra tillbaka så är allt värt det. Jag får kämpa för att vara en bättre mamma, vara den mamma som Theo behöver. Men han är ju så fin. 

Imorse sa han att han va lite ledsen för han hade råkat göra Lewis ledsen på förskolan. Det var inte meningen och han hade sagt förlåt, men det tyngde honom. Lewis ser upp till Theo, hans stora idol. Så när jag hämtade idag passade han på att säga ett extra förlåt. Och som tack fick han en bamsekram av lilla Lewis. Så fint. Sen avslutade han i bilen med att säga "mamma förlåt att jag va så studsig i bilen igår så den där saken gick sönder (en plastbit till en av stolarna i bilen), kanske kan vi laga den med de där nya limmet? Eller så kan jag lista ut vart den ska sitta och fråga om pappa kan hjälpa mig" (null)


Kommentarer
Postat av: Fröken F

Nämen.. Verkar vara en fin kille på både utsidan och insidan. Så söt!

2017-12-22 @ 22:38:52
URL: http://talangslan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0