Tillbaka!

Herregud vilken vecka vi har haft! Helt underbar!
- Vi har sett en stor sköldpadda precis vid båten
- vi har simmat i grottor
- badat i riktigt turkost och glasklart vatten
- varit med om jordbävning
- hyrt båt
- promenerat i zakynthos stad
- lova har lärt sig simma

Listan är mycket längre än så, men sammanfattat så har vi haft en riktigt bra vecka! Sköldpaddan var verkligen en av höjdpunkterna. I september har dom flesta lagt sina ägg och simmat iväg, så att vi lyckades se en av dom få som var kvar var helt otroligt!

Vattnet är så turkost och kristallklart att man tvekar på att det kan bli mer klart någon annanstans. Helt ljummet varmt dessutom. Jag har nog aldrig badat så mycket förutom i Thailand.

Barnen har haft det helt underbart. Poolen vid hotellet var en stor hit! Dom var mer i vatten än på land. Och Theo var definitivt mer under vatten än över! Helt galen! Stränderna var långgrunda och helt utan vågor vilket gjorde det perfekt för barnen. Och även för mig när jag flöt runt och halvsov på en luftmadrass.

Här kommer lite bilder, med halvbra kvalitet. Tog en mängd bilder med min riktiga kamera, dessa var mest för att kunna visa er här på bloggen!

Just de, när vi kom hem var huset helt städat! Det luktade såå rent och buketter med blommor stod på borden. Bästa husvakten helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0