Tillbaka till verkligheten

Inatt sov jag i princip ingenting. Somnade efter 03 och klockan ringde 04.20. Det är alldeles för mycket jobb som snurrar i huvudet just nu. Uppsägningar, sjukskrivningar, nyanställningar... Så dagens 11h jobb blev uthärdliga tack vare energidrycken. Min räddning.

Imorgon ska vi på ett Lidl event inne i stan på bergakungen. Det blir en trevlig omväxling måste jag säga!

Annars då.. Jo men jag har precis målat om hela vardagsrummet, sålt tv-bänken och byggt ihop en egen TV-bänk. Nytt soffbord, dekoration till väggen och ny vardagsrumslampa är också på ingång. Som ni säkert förstår vill jag visa er när det är lite mer färdigt :) tålamod!


Veckans tips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0