Nästan tillbaka

Såå, nästan tillbaka. Nästan mig själv igen. Nästan sugen på mat. Eller nä, jag är inte sugen på mat. De där lilla illamåendet sitter fortfarande kvar och kroppen är fortfarande skakis. Idag har jag fått i mig en liten naturell joghurt med lite honung på. Det är allt. Imorgon kanske! Jag känner mig iallafall inspirerad att laga mat.. senare när jag vill äta. Surfa runt på nyttiga roliga recept kan jag göra i timtal! Just nu är jag mest inne på att göra pizza på blomkålsbotten, eller kanske en nötstek i ugnen med rödvinssås.

Imorgon blir ytterligare en intensiv dag på jobbet. Det bästa med det är ju att dagarna går så snabbt så det känns som helg hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0