Sorg

Sebastian och barnen är på lyrön med mina svärisar för att stänga för vintern. Jag själv tog mig en lång lång välförtjänt sovmorgon, efter gårdagens mysiga middag hos Carl och Sofia o Sigrid. Måste säga att jag gillar att ha dom så nära, bara några minuter gångavstånd mellan oss ❤️

Nu sitter jag här i min lilla husvagn som jag slitit så med. Imorgon kommer en person för att köpa den. När vi lämnade in den för fuktkoll visade sig kortsidan bak och ena långväggen vara full med fukt. 60% fukt där barnen sover. Usch så sorgligt!!! Så den som köper, köper för att renovera den, vilket vi inte orkar. Självklart vill vi ha en ny vagn. Seb är inte överlycklig över att köpa en dyr vagn, men han får faktiskt bara acceptera. Barnen älskar husvagnslivet och jag med!

Planen och önskan är att köpa en Hobby excelsior. Efter mycket sökande så är det den vagnen vi gillar bäst. Planlösningen och känslan. Så nu håller jag tummarna att det dyker upp en till försäljning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0