Känslan

Känslan när man kommer hem, och inte ens orkar ta av sig skorna. Det är ju så lockande att bara lägga sig ner och somna på golvet i hallen...

Jag kan definitivt relatera.. men, just för tillfället så känns mitt jobb roligt. Jag planerar nu för min ombyggnation v48, vilket helt klart är årets höjdpunkt! Det kommer verkligen bli ett jätte event! Idag har jag också anställt en säljledare. Butikschefens högra hand. Efter många intervjuer och lång tids sökande, blev det en kille - Patrik. Det ska bli så spännande och roligt att få följa hans utveckling! Han kommer att gå brevid mig i många veckor nu, vilket aldrig händer annars. En nyanställd lärs alltid upp i butiken, men av alla anställda. Denna gång är det endast jag som kommer utbilda och forma honom, eftersom han ska kunna ersätta mig helt vid min frånvaro. Spännande tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0