Mysbullen

Antingen är han ett yrväder som gör alla i närheten gråhåriga. Han är överallt samtidigt. Eller så är han världens lugnaste goaste kille. Han har bara två lägen liksom. Idag har han myst hela dagen. Han älskar att titta i leksakstidningar och leta julklappar. Han kan sitta länge och bara bläddra.

När jag kom hem frågade jag om nån ville duscha med mig. Lite osäker så ville han ändå det, för en varm dusch är mysigt. Väl där uppe så ångrade han sig för han tyckte att han var för trött. Det dröjde inte länge innan det knackade på dörren och han smög in
"Mamma jag orkar inte duscha men jag kan sitta här o hålla dig sällskap så du inte är ensam iallafall". Gullegrisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0