Kreationer och mys

Lova är så kreativ!! Varje morgon vaknar hon runt 6.30, skuttar ur sängen och ner för att pyssla. Ibland pärlar hon plattor eller armband, ibland målar hon och idag skrev hon. Hon sa till mig imorse "mamma får jag gå ner, jag vill skriva ner en låt". Jag somnade om och när jag kom ner hade hon skrivit ner Feliz navidad på papper. Hon sa att hon valde mellan den eller tänd ett ljus. Hon slutar aldrig förvåna mig hur hon lyckas få till de spanska orden. Långt ifrån rätt men man ser precis vad hon velat skriva och hon skriver precis som hon sjunger den.

Idag var min enda lediga dag denna vecka. Den spenderades i Kållered med Louise och barnen. Vi skulle gått på lek o buslandet men fick planera om när det visade sig vara stängt. Istället lunchade vi på Ikea och sen lekte barnen ute på lekparken tills regnet kom. Då myste vi inne tills det var dags att åka hem. Så mysigt att få leka igen, efter så lång tid! Och barnen lekte så bra, trots lång tid ifrån varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0