Seriöst nu




Nu var det spikat. Jag har ätit såå dåligt senaste månaden. Jag skippar alltid frukost och lägger aldrig tid på att äta lunch. Ibland kan ja köpa med mig nåt i bilen hem, annars är det första jag äter vid 18tiden. Då kan jag lova att suget tar igen för hela dagens avhållsamhet. Inte bra och inte nyttigt!

Såå here it comes. Allt socker slängdes ur huset. Det blir sockerfritt - totalt sockerfritt fram till midsommarafton. Inget socker i mat, dryck, alkoholhaltiga drycker eller proteintillskott. Fruktsocker har jag bestämt mig för att vara ok med. Så nu kör jag! Alla vänner och min mamma därute: jag kommer vara tråkig på alla kalas, fester, bjudningar, middagar eller fikadejter ända fram till midsommar. Bara så ni vet! 

Jag har börjar vänja mig vid min fluffigare kropp, så resultatet vid midsommar får räcka. Jag tänker inte plåga mig mer än så, men nåt måste jag göra för att känna mig duktig. Jag ska börja äta frukost, en stadig lunch och ett mellanmål i bilen hem. Tror jag kommer bli mycket piggare! 

Startade det hela idag med att äta Lidls matvetesallad med keso och lite vinegrette till lunch. Gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0