Ny mat och insikt

Min tå är fortfarande väldigt dålig, vilket gör att jag har svårt att gå och att röra mig. Jag har insett att min kropp kommer inte svara som jag vill att den ska, förän jag faktiskt kan motionera. Därför ska jag köra en vecka till med C9 efter midsommar. En vecka där jag också kan träna. Förutsatt att tån vill bli bra. 

Idag blev det kurdisk dolma till middag. Vinbladsdolmar fyllda med färs och grönsaker. Även fyllda grönsaker fick plats i grytan. Det blev väldigt gott!! Tillome Theo älskade det!



Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Men så intressant det där såg ut! Kan du inte lägga upp receptet? =)

Svar: Ja verkligen! Så roligt att prova nya smaker!
Jag tittade på detta receptet:
https://m.youtube.com/watch?v=DqLJRFjFUKc
Däremot plockade jag mina egna vindruvsblad, och hade ingen citronsyra i. Kryddade lite som jag ville och blandade i stekt kryddig nötfärs. Rekommenderar dig att prova, det var verkligen gott och det mesta kan förberedas dagen innan om man vill :)
livetmedlova.blogg.se

2016-06-20 @ 22:08:07
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0