Firande

Min älskade Louise ska äntligen gifta sig! I slutet på juli är den stora dagen, men igår fick jag ha en egen möhippa för henne, bara hon och jag. Det bästa av det bästa.

Dagen började med att vi möttes på stan. Innan dess hade jag i smyg checkat in oss på Upper House deluxe rum.

Vi gick på stan några timmar och fick mängder uträttat till bröllopet och en massa annat fint inhandlat! Vi lunchade sedan på stan och sen gick vi mot gothia Towers, Louise fortfarande ovetandes.

Efter lite suprise moment befann vi oss i rummet. Helt otroligt hörnrum! Panoramautsikt över Göteborg på våning 21. En 2,10m bred carpe diem säng och ett badkar stort nog för tre pers, två tv-apparater och tillgång till spa!

Vi tog givetvis på oss morgonrock och tofflor och tog hissen ner till spaat. Vi fick en nessesär med hamam tvål, återfuktare och scrubhandske. Vi badade både inne och ute, i varmt och skönt vatten. Utomhuspoolen var helt klart den bästa! 50m över marken och mycket uppvärmd. Lite hamam skrubbning och ångbastus sen bar det upp till rummet igen.


Nämnde jag att vi hela tiden fyllde på med drinkar och rödvin, godis och snacks. Förfesten drog igång och några timmar (och drinkar) senare var vi redo att gå ut.

Klockan var mycket så det blev La Gondola. Vi hann precis få maten innan midnatt. Lousie åt en skaldjurstallrik med musslor kräftor och spicy sås. Jag tog en svamprisotto, hör och häpna!

Iallafall drog vi vidare till yaki da. Drinkar och musik och väldigt sköna människor. Vi hittade oss ett litet gäng som stod för både underhållning och drinkar. Ömma fötter blev det men oj så roligt!!

Jaja lite får vi hålla för oss själva så nu spolar jag fram, vi kom i säng när natten blev till morgon, mätta fulla och nöjda!

Frukosten var även den helt otrolig! På högsta våningen, lyx lyx!!

Sammanfattat en heeeelt otrolig dag kväll natt och morgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0