Dag 5

Dag 5 är nu till ända. Imorgon ska det vägas och mätas igen. Det går fortfarande bra, jag har energi och känner mig inte svullen. Däremot har jag ätit lite mer från fria listan än vad jag egentligen behövde. Hoppas inte för mycket på vågen imorgon, men dag 9 satsar jag på!

Middagen på 600 kcal bestod av stekt kycklingbröstfile med ägg, sallad och dressing gjord på 2% grekisk joghurt och kryddor. Såå gott!!



Vad gäller träningen så har jag inte kunnat röra mig som jag velat. Jag har en tå som handikappar mig ordentligt. Jag kan inte gå i skor och haltar ordentligt. Typisk tajming!




Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Gott!

2016-06-19 @ 11:46:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0