Dag 2

Igår var jag otroligt trött stora delar av dagen. Idag har energin kommit tillbaka!! Jag har ätit precis på samma sätt som dag 1, alltså inte så mycket. Men energin fanns där!! Jag jobbade en lång dag och fick gjort mycket som legat efter mig. Städade och pulade för fullt, och när jag väl kom hem runt 19 så hade jag energi att fortsätta städa! Kissat har jag gjort i mängder, men annars inga biverkningar! 

På morgonen blev det 35min powerwalk/lätt jogging. Hann inte mer för jag insåg att jag behövde göra mig iordning ordentligt, då fotograf kom till butiken för att fota mig inför vår ombyggnation! 

På kvällen åt jag edamamebönor igen. Det är som godis för mig, sååå gott! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0