Livet rullar på

Idag var en dag helt utan plan. Jag vaknade upp hos Louise och åkte hemåt vid 13 tiden när jag vågade anse mig körklar, efter en mycket delikat pankaksfrukost! Eftersom solen inte ville visa sig så åkte vi till husvagnen och målade/plockade blåbär i skogen/hade piknik. Vi tog med oss fikan och gick över till Eivor och Bengt, där vi firade att Bengt blir 92 idag. 92 år!! Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om Bengt och hur otrolig han är som människa, men den lämnar jag till en annan dag.

Dagen avslutades iallafall hos mamma och pappa, med nakna barn i vattenspridaren i solen, grillat och sällskap av hela familjen och vänner. Såå trevligt. Fullt ös och skratt hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0