Helg?

Det är mycket jobb nu, så jag hinner knappt med något annat. På fredag tar vi semester, men fram till dess blir det långa dagar!

Idag när jag väl kom hem hade jag paket som väntade! Objektivet jag beställt från Ryssland, gammalt och begagnat. Ska bli så roligt att lära sig använda det! Med tanke på att vänner föder barn och gifter sig för fullt nu! Jag provade lite på barnen, och det är väldigt mycket mer krävande än mina tidigare objektiv. Men så bra det kan bli! Hinner jag så laddar jag upp och visar er imorgon!

Alingsås är "månadens butik" på Lidl och denna bilden rullar på skärmar i alla 170 personalrum. Jag ser ut som jag är bra mycket kortare än alla andra, men jag står med böjda knän! Här är 7 av mina 16 anställda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0