Det lönar sig

Idag gick jag upp tidigt för en tur till gymmet innan jobbet. Upp med tupp, på med gymkläder, packa väska med ombyte och handduk och smink, göra iordning frukost och lunch-smoothie. Kommer dit och väntar och väntar. Ingen där och ingen kommer. Vafan?! Personalen hade försovit sig. Det hade jag ju knappast tid med så jag fick strunta i allt och åka till jobbet istället.
Kanske kan jag komma hem en timma tidigare och hinna träna då, sa jag för mig själv. Kom hem 19,30. Fail.

Iallafall blev jag otrolig arg på morgonen. Jag satte mig i bilen och skrev ett argt mail. Några timmar senare blev jag uppringd och erbjuden en massage som plåster på såren. Jag hatar massage! Kanske vill jag förlänga mitt träningskort gratis? Ja tack :) det lönar sig att säga ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0