Bilder från lördag på lyr

Här kommer en bildbomb från våran dag på Lyr. En underbar utflykt med båten till en strand på andra sidan ön med svärföräldrarna. Barnen fick själva styra båten, vilket var mycket spännande! Vädergudarna var verkligen med oss och barnen badade och dök för fullt.

Innan vi åkte hem till Landvetter igen så stannade vi som vanligt på Bengt och Anns gård. Denna gången var det inga små lamm, utan istället tre små grisar och en mysig häst att hälsa på. Jag älskar verkligen hur naturnära allt är på Lyrön. Djuren är överallt! Hästar, kor, får & lamm, grisar och höns. Idag fick jag dock lära mig att bli mer försiktig runt hagarna. Ja råkade röra en tråd och fick en stöt så kraftig så jag ramlade baklänges. Det brände i fingret och det surrade i hela kroppen. Riktigt läskigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0