5år

Idag för 5 år sedan låg jag hemma otålig och gigantisk. Tidigt på morgonen gick mitt vatten, vilket jag inte ens först insåg. När jag förskräckt hade "kissat" ner mig några gånger insåg jag att det faktiskt var förlossningen som var på g! På eftermiddagen började värkarna och 23.25 kom våran lilla prinsessa. Dagen jag hade väntat på så länge!!

Nu är hon fem år, envis som sin mor och tjurskallig som sin far. Hon vill lära sig allt, och fort ska det gå annars bryter hon ihop. Hon har ett stort hjärta och framförallt så är hon så klok. Ibland kan jag inte förstå att hon bara är 5år. Jag är såå stolt över att vara hennes mamma och det ska blir spännande att se henne växa upp. Jag vet att hon kommer klara av allt hon tar för sig. Älskade lilla Lova Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0