Snurr i skalle

Vilken dag! Vilken energi! Idag har dagen bara flugit förbi, precis som dom flesta andra dagarna nuförtiden. Jag fick besök i butiken av min distriktschef och min försäljningschef, en inspektion på 2,5h. Jag sov oroligt inatt eftersom jag var lite nervös inför detta, men när dom gick så gick liksom luften ur mig. Besöket gick hur bra som helst och dom var mycket nöjda med butiken och framstegen. MEN, Det gäller att kunna mentalt trycka bort tröttheten och sjukdomar tills det passar i tid. Nu ligger jag här i sängen, trött som aldrig förr och med halsontet från helvetet. Febern kom för en stund sen, men jag hoopas lite sömn botar! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0