Friska tag

Här hemma har varit sjukstuga sedan i onsdags. Jag har jobbat men Sebastian och barnen har varit hemma. Lova har haft hög feber och ont i halsen. Varit vaken på nätterna och yrat. 

Sebastian är nog tröttare än jag, trots att klockan ringer 04.15 varje morgon. Det är inte det lättaste att vara hemma och inomhus med sjuka barn. Iallafall så kom jag hem med energi. Äntligen helg, fast i ärlighetens namn känns de som det var helg typ igår. 

Vi har äntligen börjat ta tag i Lovas rum. Allt ska ut och nytt golv ska in. Sen funderar vi på att både möblera om och sätta in en våningssäng. Jag är lite kluven, men jag vet att barnen hade älskat det. Som det är nu så tar deras dubbelsäng otroligt mycket plats i rummet, så det kan inte utnyttjas till lek! Vi har bara börjat rensa och flytta in alla miljoner saker i theos rum, men det är iallafall en start!




Nuvarande plastmattan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0