Bokat

Här har ni en som sovit hela gårdagen och lördagen också. Waste of helg men jag behövde det verkligen! 

Idag har vi bokat husvagnsplats till grebbestad. Såå roligt! Som vanligt kommer halva släkten ses där och iår bor dom flesta på samma del av campingen. Jag funderar hela tiden på husvagnen, vad vi behöver och hur jag ska piffa till den. Det är verkligen mitt lilla hjärte-projekt. På Ullared hittade jag ju en hel del bra att ha saker, men kvar att köpa är typ ugn med spisplattor på, ett plastbord till förtältet, bestick och sen all rolig inredning. Vi hämtar hem den från förvaringen i slutet på månaden, och jag ska ju ge mig på att sy nya gardiner till hela vagnen innan sommaren! Längtar!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0