Vilken dag!

Pjuuuh! Helt slut! Vilken dag det har varit. Lova har varit ett litet monster rent ut sagt. Jag fick släpa henne skrikandes och gråtandes till dagis på morgonen, sen blev jag försenad hem från jobbet. Vi fick stressa till simskolan, där vi bara hann doppa oss innan hon bröt ihop. Skrik och gråt så efter 5min fick vi gå därifrån. I duschen efteråt skrek hon så att andra mammor sa "kom vi går ut, jag kan inte ens höra mig själv tänka här inne". Något pinsamt!! Sen fortsatte det i samma anda. Summa summarum: hon vägrade ta på sig byxor, så vi fick åka från hälsans hus i T-shirt och trosor i värsta ösregnet. Hallelujah att dom somnade i någorlunda tid, så jag fick andas lite innan sängen kallar på mig. Imorgon blir det utbildning i Halmstad hela dagen lång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0