Sunday funday

Idag har vi njutit av dagen med våra små. Simglasögonen vi köpte till dom i Grekland skulle invigas, så det fick bli Åby simhall! Herregud, Theodor är helt galen. Han är mer under vatten än över, dyker hela tiden och kommer bara upp för att andas lite snabbt. Andra föräldrar både stirrade och skrattade nervöst åt honom. Han lärde sig också att dyka med huvudet före från kanten ner i poolen. Han såg dom stora barnen göra så, och vips så dök han. Helt otrolig den lilla mannen! 


Lova är inte lika glad i att vara under vatten, även om hon också dyker under för att titta genom glasögonen. Hon tränade på att simma och lyckades verkligen bra idag! Hon hade armpuffar för upp till 15kg (hon väger 21,6) så hon fick kämpa för att hålla sig över ytan och simma framåt. Det får bli simhall oftare helt enkelt! 


Här kommer även lite bilder från våra sista dagar på Santorini. Många underbara solnedgångar och en båttur med middag & vin i solnedgång. Sista dagen på stranden var vattnet helt stilla och kristallklart. Kvällen avslutade vi i staden, där vi lyckades supa ner varandra totalt. Vi hoppade bland barer och restauranger, och min snälla man lurade i mig tequila vilket jag inte tål! Sen vinglade vi hela vägen hem i natten, med cider och öl i handen. Vi skrattade mer än vi gjort på flera år tror jag, och folk undrade nog vad det var för fel på oss :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0