Snart helg

Imorgon är det efterlängtad helg!! Veckan har gått snabbt men ändå känts lång, makes sense? Det är mycket information som ska processas på jobbet och mycket nya intryck. För att inte tala om nya arbetskamrater! 

Efter jobbet imorgon åker jag och barnen med mormor & morfar till Åmål. Det ska bli så skönt att komma bort lite, även om det kliar i fingrarna att ta igen allt städande jag inte hunnit med i veckan hemma. Katterna lämnade en söt avskedspresent i tvättstugan iallafall. En halv mus, en hel del inälvor och ben blandat med uppspydd mat. Juuummy! 

Jag ska ta med min nya fina kokbok för att leta lite inspiration. Lägger upp mina favoriter här så får ni se, kanske faller det även er i smaken? Nä, nog skrivet. Klockan ringer 04.50 så det är dags att krypa ner mellan snarkande barn. Natti natt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0