Fina lördag

En riktigt bra lördag är nu slut och jag ligger återigen mellan mina två små troll i sängen. Det börjar kännas på tålamodet att inte Sebastian varit hemma på typ en vecka, även sömnen tar stryk med vakna barn på nätterna och ingen att turas om med. 

Idag har iallafall varit en riktigt bra dag! Vi åt en lång mysfrukost allihopa, med massa gott bröd och annat mumsigt. Sen packade vi in barnen i bilen och åkte till stugan, en sista gång för iår. Lite sorgset känns de och jag längtar verkligen till nästa sommar igen!! Efter lite fika i solen så åkte jag och barnen vidare mot Säffle och Åsa med familj. Det var på tok för länge sedan vi sågs, och barnen har inte fått leka på evigheter! Såå mysigt att få umgås, och jag blev dessutom galet sugen på att flytta när ja fick se deras stora gamla fina hus, med enorma ytor. Barnen hade väldigt roligt tillsammans och tiden bara flög! Vi hade tänk hinna en sväng på marknaden och även en sväng hem till farmor Gerda, men det var ju bara att glömma! Som tur va hann vi iallafall hem till Sandra & Tobbe innan middagen serverades hos mormor Gun. Herregud så Lova blev överöst med presenter! Underbara hello Kitty kängor, en frost målarbok, prinsess-utklädningskläder, hårspännen och en plånbok med egna pengar i. Behöver jag säga att damen va nöjd? 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0