Ensamma dagar

Jag har fått en ny respekt för ensamstående föräldrar dessa dagar! Hur löser man att lämna på dagis, jobba heltid, hämta från dagis igen, simskola, middagar och allt därimellan. Med resväg till och från jobbet så blir det 10h dagar för barnen på dagis, vilket inte alls känns bra. Att jag börjar redan 06 på morgonen gör ju inte heller saken lättare. Hade jag inte haft mamma och pappa till hjälp vid lämning och ibland hämtning så hade jag behövt gå ner i arbetstid förmodligen (om jag alltid hade varit ensam med barnen alltså). Livets pussel!

Igår köpte jag en ny cykel till barnen! 12" istället för den 16" vi haft innan. Såå duktiga barnen blev helt plötsligt! Känner mig lite hemsk som tränat henne på en alldeles för stor och tung cykel innan. Så nu ska det cyklas varje dag det inte regnar :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0